Elektro acupunctuur

E.A.V. (Elektro-acupunctuur volgens Dr. Voll), zie ook video film

Met moderne meetapparatuur worden op handen en voeten gemeten op punten, die zich bevinden op de energiebanen uit de traditionele acupunctuur. Zo kunnen storingen in de energiehuishouding van het lichaam op deze meridiaanpunten opgespoord worden. Een belangrijk verschil met acupunctuur, er worden geen naalden gebruikt en bij E.A.V. vinden ook metingen plaats van niet specifieke orgaan meridianen, b.v. huid, vetstof-wisseling, zenuw-, bindweefsel- en gewrichts-degeneratie. Volgens de B.F.D. (Bioelelektronische Functie Diagnostiek) worden zo’n 100 punten gemeten. De Vegatest methode meet op 1 vinger en  niet op alle meridiaanpunten. Recentelijk is na 10 jaar een in eigen beheer ontwikkelde digitale apparaat "MediQ&L" in gebruik genomen. Alle metingen bij bestaande klachten en toekomstige vervolgmetingen worden op de computer opgeslagen, zodat er een aantoonbare historische bewijs geleverd kan worden. Nog interessanter, geen medicatie met druppels meer, maar als medicijn een chip, die op het lichaam gedragen wordt.

Volgens de leer van de Homotoxologie is het van belang de B.B.R.S. (Bio Basis Regulatie Systeem) van het lichaam te herstellen. Ziekte is een signaal, een storing in het lichaam, tijdens de genezing herstelt de balans. Als het ware wisselen stemmingen van energiëën, bioresonanties en trillingen in het eigen lichaam elkaar af. Oorzaken kunnen zijn endogeen (=van binnen) z.a. erfelijke ziekten en exogeen (=van buiten) z.a. virussen, bacteriën en straling . De juiste doorgemeten en in te nemen veelal homeopathische verdunningen van die storingen zorgen er na verloop van tijd voor, dat men zich vaak weer stabieler en beter gaat voelen. De functionele heling is hierop gericht. Grondlegger voor de E.A.V. ,  Dr. R. Voll definieert pijn als “kreet van het weefsel om energiedoorstroming”.

Tot slot:

Een moderne, actuele, snelle, effectieve en patiëntvriendelijke methode voor psycho/somatische klachten en problemen als foutieve doorbloeding, KNO, pijn, jeuk, schimmels, vermoeidheid, Pfeiffer, Lyme, Toxoplasmose, allergie, huiduitslag, hooikoorts, artrose ontstekingen, fybriomyalgie, MS, ME, rheuma, stijfheid, krampen s'nachts, blaas/nierstenen, hielspoor, artrose/artritis slijmbeursontstekingen, spastische darmen, Crown, PDS, langdurige griep, kinderloosheid, hormonaal, kinderen met ADHD, waterwratjes, bedplassen, onverklaarbare buikpijnen en andere acute en/of chronische zaken).

N.B.: Deze relatief goedkope aanvullende behandelingen  zou in deze tijd in iedere huisartsenpraktijk een verrijking zijn.

Geïnteresseerd?

Wilt u meer weten over mijn diensten of heeft u vragen?